ERREPIKATZEN DIREN EKITALDIAK

| Urruñako bestak |

Urtero parte hartzen dugu iraileko lehen asteburuko bestetan taloak eginez, dirua biltzeko.

| Azaroko kantaldia |

Urtero besta taldeak Iturbidea salan kontzertu bat antolatzen du. Gure seme alabak gonbidatuak dira kantuz sarrera egiteko eta gurasoek antolaketan, edari eta talo salmentan parte hartzen dugu.

| Eguberriko merkatua |

Urruñako eguberriko merkatuan mahai handi bat atxikitzen dugu abendu hasieran. Jantzi, liburu eta jolasak salgai dira gure ikastola ezagutarazteko eta euskarazko opariak proposatzeko.

| Maiatzeko mus txapelketa |

Maiatzean mus txapelketa bat antolatzen dugu ikastolan. Gurasoek, hor ere, antolaketan? talo eta edari salmentan parte hartzen dute. Sari ainitz dago irabazteko, giro polit batean!

| Abuztuko artzain txakur txapelketa |

Udan, artzain txakur txapelketa antolatzen da ere Urruñako kirol zelaian, hor ere, gurasoek talo eta edari salmentan parte hartzen dute.

Ikusten duzuen bezala gurasoek parte hartzen dute ekitaldi ezberdinetan gure ikastolarentzat dirua biltzeko. Bildutako diruak, parte bat, gure haurren ateraldi pedagogiko, kultural eta ludikoak finantziatzeko erabilia da.

Close Menu

Ate Idekiak

Martxoak 28, larunbata - 10ak - 12ak30
Zato gure eskola ezagutzera!

Portes ouvertes

Samedi 28 mars - 10h - 12h30
Venez découvrir notre école !